סדר חדש במיילים: הכירו את הלשונית החדשה ב-Gmail
חידוש משמעותי בשירות המייל הפופולרי: גוגל מציגה טאב חדש שירכז את כל הקבלות, ההזמנות והמשלוחים במקום אחד, כדי להפוך את חוויית המשתמש לפשוטה ונוחה יותר
שירות Gmail, שמחולק כבר שנים למספר לשוניות כמו Primary, Social, Promotions ו־Updates, עובר רענון שיכלול שינוי בחלונית ה־Promotions ותוספת לשונית ייעודית חדשה.
ע"פ הדיווח באתר geektime, גוגל הודיעה כי בטאב Promotions יתווספו אפשרויות מיון חכמות שיאפשרו לראות את המיילים החשובים ביותר תחילה, בהתאם להרגלי השימוש של כל משתמש ולרגישות הזמן של התוכן, למשל מבצעים המוגבלים בתוקף.
החידוש המרכזי הוא לשונית Purchases, שבה ירוכזו כל ההזמנות, אישורי הקנייה, הקבלות ועדכוני המשלוחים. כך יוכלו המשתמשים למצוא את הפרטים החשובים בלי להסתבך בין אינספור מיילים פרסומיים. לצד זאת, גוגל תמשיך להבליט בהודעות הראשיות מיילים הנוגעים לחבילות הצפויות להגיע ב־24 השעות הקרובות, ותציג בתחילת ההודעות כרטיס סיכום עם המידע המרכזי.
על פי הצגת הממשק שפורסמה, הלשונית החדשה תופיע מתחת לטאבים המוכרים באפליקציית המובייל. בחברה מדגישים כי מדובר בהשקה הדרגתית, ולכן המשתמשים עשויים לראות את השינוי רק בשבועות הקרובים, הן בגרסת האפליקציה והן בגרסת הווב.
