כמו מחבל: שורד הנובה נמלט משוטרים, נורה ואושפז עם שמירה אדוקה
שורד נובה נמלט ממחסום משטרתי בירושלים. השוטרים ירו לעבר הרכב, הצעיר נפגע ומאושפז - כשעל מיטתו שומרים שלושה שוטרים חמושים
ניידת משטרה צילום: דוברות המשטרה
לפני כמה ימים נעצר במחסום משטרתי בירושלים שורד מסיבת הנובה, ולאחר מכן נמלט מהמקום. על פי הדיווח של לירן תמרי ב-Ynet, החל מרדף שבמהלכו שוטרים יורים מספר יריות לעבר הרכב, והצעיר נפגע מהירי ומאושפז. לטענתו, בזמן האירוע הוא צעק לשוטרים: "אני ניצול נובה, יהודי, לא לירות".
מאז הוא מאושפז בבית החולים, כשעל מיטתו שומרים שלושה שוטרים חמושים. ומקבל יחס כאילו הוא מינימום מחבל.
היחידה החוקרת היא תחנת מוריה. אותה תחנה שחויבה לשלם כ-600 אלף שקל לאחר שההתייחס למפגינים מהשמאל באופן מחפיר ובניגוד לחוק. תמרי מציין "שיקול דעת הוא לא בדיוק הצד החזק שם".
עוד דווח, כי בשלב מסוים אישר בית המשפט להוריו לשהות לצדו לזמן מוגבל. מה עשתה התחנה? הגישה ערעור למנוע את המפגש.
