"גנבו כל מה שהיה": פרשת הגניבות שמטלטלת את בתי המלון
שני חשודים בשנות השלושים לחייהם נעצרו בחשד לפריצה שיטתית למעל 20 חדרי מלון באילת, תוך שימוש בכרטיס “מאסטר” גנוב והוצאת רכוש רב מהחדרים • בית המשפט האריך את מעצרם בארבעה ימים נוספים בשל חשש לשיבוש החקירה והמשך פעולות איסוף ראיות
שני חשודים בשנות השלושים לחייהם ממרכז הארץ נעצרו בחשד כי פרצו ליותר מ־20 חדרים בבתי מלון באילת, כאשר על פי ההערכה המספר אף עשוי לעלות. לפי החשד, השניים, עבריינים המוכרים למשטרה, פעלו בשיטה מתוחכמת תוך שימוש בכרטיס “מאסטר” שנגנב, שבאמצעותו נכנסו לחדרים ונטלו רכוש רב.
לפי דיווח ב-mako, בדיון שנערך בסוף השבוע בבית משפט השלום באילת בבקשה להארכת מעצרם, הציג החוקר המשטרתי את אופן הפעולה המיוחס לחשודים. לדבריו, “אחד מהם גנב כרטיס מאסטר וחברו נכנס לחדרים וגנב את הרכוש. שניהם מצולמים”. עוד ציין כי בידי החוקרים נמצאו תיעודים ממצלמות אבטחה במלונות ובמוקדים נוספים בעיר, המתעדים את השניים בזמן ביצוע המעשים.
"יש רשימה של הרכוש בכל תיק ותיק, הם גנבו כל מה שהיה לגנוב", הצהיר החוקר בבית המשפט, והגיש לשופט טבלה מפורטת המציגה כל גניבה ואת הרכוש המדויק שנלקח מחדרי המלון של האורחים. במהלך המעצר, נתפסה בידי אחד החשודים מזוודה גדולה מלאה ברכוש שעל פי החשד שייך לאותם נופשים.
בנוסף לחשד לפריצות, השניים חשודים גם כי עשו שימוש בכרטיסי אשראי שנגנבו לצורך ביצוע רכישות בעסקים שונים ברחבי העיר. במקביל נבדק חשד לקיומה של כנופיה נוספת הפועלת בעיר בשיטה דומה, במסגרתה מתחזים חבריה לאורחים מול עובדי הניקיון כדי לחדור לחדרים ולבצע גניבות של ציוד יקר וכרטיסי אשראי. החוקרים פועלים לאיתור כלל האורחים שנפגעו בפרשה.
במהלך הדיון ביקש סנגורו של אחד החשודים לשחררו ממעצר בטענה כי לא הוכח כי היה מעורב בפריצות. עם זאת, בית המשפט קבע כי שחרור החשודים עלול לשבש את החקירה, והורה על הארכת מעצרם בארבעה ימים נוספים לצורך השלמת פעולות חקירה בתיק.
