יידו אבנים מגג מלון לעבר מפגינים חרדים, מאבטח סייע להם
המשטרה הגישה כתב אישום נגד שלושה תושבי ירושלים, לאחר שעל פי האישום יידו אבנים מגג בית מלון לעבר מפגינים חרדים. אחד הנאשמים, מאבטח חמוש במקום, נאשם כי אפשר את העלייה לגג ולא מנע את המעשים
המשטרה הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד שלושה תושבי ירושלים, המואשמים ביידוי אבנים מגג בית מלון בעיר לעבר מפגינים חרדים.
על פי כתב האישום, החקירה נפתחה בתחנת מוריה בעקבות דיווח ותיעוד שהתקבלו במשטרה על אירוע שהתרחש ב-1 ביוני 2026, ובמהלכו יודו אבנים מגג בית מלון לעבר מפגינים ששהו באותה עת בכביש הסמוך למקום.
במהלך החקירה נגבו עדויות ונאספו ממצאים שונים, ובהם תיעוד שבו נראים הנאשמים מיידים אבנים לעבר המפגינים וכן לעבר כלי רכב שנסעו בכביש. על פי הנטען, אחת הנאשמות אף נראית כשהיא שוברת סלע על גג המבנה, במטרה להפוך אותו לאבנים קטנות שניתן ליידות.
עוד עולה מכתב האישום כי אחד הנאשמים, שהועסק במקום כמאבטח חמוש, פתח את הדלת המובילה אל גג המלון ואפשר לשני הנאשמים הנוספים לעלות אליו. לפי האישום, הוא עמד בסמוך אליהם בזמן שיידו את האבנים, לא פעל למנוע את המעשים ולא דיווח עליהם, בניגוד לחובות המוטלות עליו מתוקף תפקידו.
עם סיום החקירה וגיבוש התשתית הראייתית, הגישה יחידת התביעות של מחוז ירושלים לבית המשפט כתב אישום נגד שלושת הנאשמים.
