תור של מאות אנשים ממתינים למונית: "מירי רגב כשלה. נתב"ג בקטסטרופה"
על מנת להתמודד עם היקף הנוסעים הצפוי, רש"ת הגדילה את מערך העובדים בנתב"ג ובמעברי הגבול, אבל למוניות שייקחו את הנוסעים אחרי שהם נוחתים בנתב"ג – אף אחד במשרד התחבורה לא חשב לדאוג
נוסעים שנוחתים בנמל התעופה בן גוריון נאלצים להמתין שעות בתורי ענק כדי להשיג מונית הביתה. יפית כהן מגבעתיים סיפרה ל-Ynet כי כשהיא יצאה מהטרמינל בדרכה לקחת מונית חשכו עיניה. "זה היה כמו לנחות במדינת עולם שלישי. מאות אנשים עייפים שמחכים יותר משעתיים בתור בלתי נגמר, ואין כמעט מוניות שייקחו את הנוסעים העצבניים. נראה שבכל תחום שקשור בתחבורה במדינה הזו אנחנו הולכים אחורה".
היא סיפרה: "החלטתי להעיר את בעלי ב-4:00 לפנות בוקר כדי שיבוא לקחת אותי, אחרת לא יודעת מתי הייתי מגיעה הביתה. זה פשוט ביזיון אחד גדול. אולי הגיע הזמן ששרת התחבורה היקרה שלנו תיקח אחריות, כי נראה שהתפקיד הזה גדול עליה".
ב-Ynet דווח כי כל מי שנחת בנתב"ג בימים האחרונים נתקל בתורי ענק למוניות, ואם אתם טסים בימים הקרובים או צפויים לנחות בישראל אחרי חופשה, כדאי שתיקחו את זה בחשבון.
על מנת להתמודד עם היקף הנוסעים הצפוי, רש"ת הגדילה את מערך העובדים בנתב"ג ובמעברי הגבול, אבל למוניות שייקחו את הנוסעים אחרי שהם נוחתים בנתב"ג – אף אחד במשרד התחבורה לא חשב לדאוג.
אופיר זלקוביץ אמר ל-Ynet: "נחתנו מאמסטרדם בשעה 15:30, ואיך שהגענו לאיסוף המזוודות נרשמתי באפליקציה של גט טקסי וקיבלתי קוד. כשיצאנו היה תור שלא נגמר ולא זז. עמדנו שם בערך עשר דקות, ואז הסדרנית צעקה ואמרה: 'אין מוניות מי שיכול שיסע ברכבת'. בסוף הגעתי למרכז ת"א ב-17:45. כלומר שעתיים ורבע אחרי הנחיתה. יותר משעתיים על נסיעה של 21 ק"מ".
משה, נוסע שנחת בטיסה, מארה"ב סיפר כי נאלץ לחכות כשעה וחצי למונית. "ניסיתי להזמין מראש אבל לא הצלחתי אז נאלצתי לחכות שעה וחצי למונית. זה נראה לי בלתי סביר".
הציפייה הייתה שבמשרד התחבורה יפתרו את הבעיה שחוזרת על עצמה בכל פעם שנכנסים לתקופות עמוסות בנוסעים, אבל מי שחזר מחו"ל בימים האחרונים חווה על בשרו קטסטרופה - זה כנראה לא מעניין אף אחד.
ממשרד התחבורה בחרו לא להגיב ל-Ynet.
