הזרות חוזרות: חברות התעופה ששבו לישראל ואלו שעדיין לא

השמיים נפתחים בהדרגה, והשבוע שבו לפעול בישראל ארבע חברות תעופה נוספות. עם זאת, כמה חברות בולטות עדיין לא חידשו את טיסותיהן - דבר שמשפיע ישירות על מחירי הכרטיסים

הזרות חוזרות: חברות התעופה ששבו לישראל ואלו שעדיין לא
נתב"ג. אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

המצב בנתב״ג הולך ומשתפר: נכון לסוף אוקטובר פועלות בו כיום 60 חברות תעופה לעומת כ-80 שפעלו בו לפני המלחמה.

בשבוע האחרון שבו לפעול בישראל ארבע חברות זרות: ״Iberia Express״ הספרדית, ענקית התעופה הבריטית ״British Airways״, חברת ״SAS״ הסקנדינבית - ששבה אחרי כמעט עשור ותפעיל שתי טיסות שבועיות לקופנהגן  ו״יורווינגס״ מקבוצת ״לופטהנזה״, עם טיסות לדיסלדורף והמבורג.

עם זאת, כמה חברות תעופה בולטות עדיין אינן טסות לישראל, בהן ״ריינאייר״, ״אייר אינדיה״, ״איזיג’ט״, ״ITA״ האיטלקית ו״ווירג’ין אטלנטיק״ הבריטית. היעדרן של ״ריינאייר״ ו״איזיג’ט״ משמעותי במיוחד מבחינת מחירי הטיסות, שכן נכון לעכשיו רק ״וויז אייר״ מציעה מחירי לואו-קוסט.

במקביל, משלחת ממשרד התחבורה טסה להונגריה לבחינת האפשרות להקמת בסיס קבוע של ״וויז אייר״ בישראל -מהלך שעשוי להשפיע באופן נרחב על התחרות והמחירים בענף.

חברות תעופה רייאיינר וויז אייר משרד התחבורה

 צבע אדום

art